Saturday, May 17, 2014
Tone Damli støtter nysingle Mina
I går ble det kjent at Maria Mena (28) og ektemannen Eivind Sæther (32) skiller lag. Nå får de massiv støtte av sine nærmeste.
Mena og Sæther har vært kjærester siden 2005, og ble gift sommeren 2012.
I går kunngjorde de, via Sæthers Facebook-side, at forholdet er over - og at de nå fortsetter som «bare uendelig gode venner».
Paret giftet seg sommeren 2012, i Paulus kirke på Grünerløkka, hvor Bjørn Eidsvåg bidro med musikk.
Reaksjonene har ikke latt vente på seg. I kommentarfeltet under Sæthers innlegg uttrykker venner av paret både sorg, støtte og overraskelse.
Tone Damli, selv lykkelig nybakt mamma, viser sin sympati på enkleste vis, med et hjerte (<3).
Det samme gjør blogger, forfatter og skribent Linnéa Myhre, som legger til en liten stjerne.
Popartist Truls Heggero byr også på et hjerte.
Sangfantomet Rein Alexander sier: «Alt det beste til dere begge».
Hanne Krogh skriver bare: «Kjære Eivind og Maria».
Eva Weel Skram, kjent fra Idol og duoen Eva & The Heartmaker, tilhører det forhenværende parets nære krets bokstavelig talt: «Så leit å høre. Sender varme tanker fra nabogården bort til dere».
Bjørn Eidsvåg står Maria Mena nær. Hans sønn Simen, som driver med musikkpromotering i firmaet HES, har også lagt ut et hjerte.
Det samme har leder i Grünerløkka Senterparti, Ingvill Størksen.
Flere musikkbransjefolk uttrykker sin støtte. Blant dem Lena Midtveit, direktør i Menas plateselskap Sony. «Veldig leit å høre Eivind. Gode tanker til dere begge. Klem», skriver hun.
Sjefen for Norwegian Wood-festivalen, Jørgen Roll, skriver «Det var leit å høre».
«Pornopung» -forfatter Mads Larsen velger å se fremover: «Alt det beste på deres videre ferd:)».
På formiddagen 17. mai la Mena ut et bilde av seg selv og Espen Lind på Instagram, hvor de gratulerer folket med dagen.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



No comments:
Post a Comment